טיפולי שיניים לילדים בירושלים

רופא שיניים מומלץ לילדים בירושלים – מידע רלוונטי

כולנו מכירים את הפחד ואת אי הנעימות המלווים אותנו לפני כל טיפול שיניים. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר בטיפולי שיניים לילדים, שפעמים רבות החרדות והפחד מהגעה למרפאה מונעים מהם את הטיפול.

שמירה על בריאות הפה והשיניים היא קריטית וחשובה מגיל צעיר במיוחד. ההמלצה היא כמובן, שלא להזניח את מצב השיניים ובריאות הפה כבר בתור ילדים. לילדים יש שיניים חלביות, אשר פעמים רבות אינן זוכות לטיפול ובדיקה קבועים על ידי רופא שיניים מומחה וזו שגיאה חמורה. יש לכך, שתי סיבות מרכזיות:

  • הורים רבים נוטים לחשוב ששיניים חלביות אינן מצריכות טיפול קבוע.
  • ילדים רבים נמנעים מלספר להוריהם על כאבים בשיניים בשל חשש מתגובתם או פשוט מתוך פחד להגיע למרפאת שיניים לטיפול.

תקופת הילדות זוהי תקופה רגישה מהרבה בחינות ובכל הקשור לשיניים, זוהי תקופה בה הן צומחות, גדלות ומתחלפות ולכן, יש צורך להפקיד על צחצוח השיניים והחניכיים בדרך הנכונה.

איך בוחרים מרפאת שיניים לילדים בירושלים?

זו לא בעיה לחפש אחר שמות של רופאי שיניים לילדים מומלצים בירושלים, אבל אין ספק שמציאת הרופא והמרפאה הטובים והמדויקים עבורכם ועבור ילדכם היא אינה משימה פשוטה.

כמו תחום בחיים, מומלץ מאוד להקדיש זמן ומחשבה כדי לבחור את מרפאת השיניים המתאימה ביותר בכל הפרמטרים.

להלן מספר טיפים איך לבחור נכון

  • מומחיות וניסיון – חשוב להבין את רמת המומחיות והניסיון של הרופא וצוות המרפאה בטיפול בילדים. כדאי לבדוק גם האם התמחו ברפואת שיניים לילדים ומתי השלימו את ההתמחות, באילו מרפאות עבדו בעבר וכמה שנות ניסיון יש להם בתחום. כמובן, שאם לילדכם יש בעיה ספציפית בשיניים שדורשת התמחות מעמיקה יותר, חשוב לבדוק שלרופא שאתם רוצים יש אותה.
  • המלצות – אין כמו המלצות מחברים, משפחה ולקוחות עבר של אותם רופאים אותם ניתן למצוא בפורומים וקבוצות הורים כאלו ואחרות. חשוב לשמוע חוות דעת ממקור ראשון במיוחד כאשר מדובר על טיפול רפואי לילדים.
  • עלויות ותשלומים – מעבר לתחום המקצועי, חשוב לוודא גם כמה כל רופא גובה על הטיפול הנדרש ולהשוות את המחירים של טיפולי בסיס כמו סתימות ועקירות. בירור העלויות מראש מסייע רבות בהיערכות מראש לביקור במרפאה ולהבנה האם הרופא\ה אכן מתאימים גם מבחינת התקציב. כמובן, שמומלץ תמיד לבדוק גם סבסודים והחזרים דרך קופת החולים ו\או חברות הביטוח.
  • נגישות וזמינות – כל רופא ורופאה עובדים בשעות ובימים שונים ולכן, כדאי מאוד לוודא מראש שמיקום המרפאה ושעות הקבלה מתאימים ונוחים עבורכם ועבור הילד. באותה נשימה, מומלץ לבדוק זמינות לתורי המשך כדי לדעת מה צפי המרווחים בין טיפול לטיפול.
  • גילאי הילדים – כעקרון רופאי שיניים לילדים מעניקים טיפול רפואי לילדים עד גיל 18, אבל לא בהכרח  כל רופא\ת שיניים מעניקים טיפול לכל טווח הגילאים הזה. אם יש לכם ילדים בגילאים שונים, חשוב לוודא מראש שהמרפאה תתאים לכולם, כך שתוכלו להגיע איתם פעם אחת ולא תצרכו ללכת למרפאות שונות.

 

איך לשמור על היגיינת הפה אצל ילדים?

כאשר מדובר בילדים, זה ברור שכל הורה רוצה להעניק לילדיו את מעטפת ההגנה המלאה ואת הביטחון המלא בכל צעד ושעל. אין זה שונה בכל הקשור לטיפולים רפואיים. הצעד הראשון, שניתן לעשות כדי להימנע מטיפולי שיניים מורכבים, הוא להקפיד על היגיינת פה תקינה, הכוללת את הכללים הבאים:

  • הפחתה בצריכת ממתקים: ילדים האוכלים חטיפים וממתקים רבים חשופים מן הסתם ליותר פגיעות בשיניהם ולכן, אנו ממליצים על הפחתה בצריכת הסוכר.
  • הגדלת צריכת מזונות בריאים כמו ירקות וכדומה, אשר יסייעו לילדכם להגיע לגיל הבגרות עם שיניים וחניכיים תקינות.
  • הקניית הרגלי צחצוח ושמירה על היגיינת פה נכונים, שילוו אותם במשך כל חייהם ויחסכו כסף על טיפולי שיניים כמו גם כאב וחששות מיותרים. יש להקפיד על צחצוח השיניים פעמיים ביום לפחות (מומלץ לצחצח שיניים גם במהלך היום לאחר ארוחות כבדות, אך זאת רק כחצי שעה לאחר הארוחה על מנת לא לגרום לנזק מיותר לשיניים).
  • הגעה לבדיקה אחת כל חצי שנה, במיוחד בגיל הצעיר בו שיני הילדים עדיין מתפתחות ומתחלפות. כיום עם הסבסוד הממשלתי לטיפולי שיניים העלות נמוכה ולכן, באפשרותכם להגיע לבדיקות וכן לבצע טיפולי שיניים לילדים בקלות וללא עלות של ממש.
  • להסתכל מדי פעם בתוך חלל הפה של הילדים ולבדוק את מצב השיניים והחניכיים.

קצת על ד"ר דקמאני וצוות המרפאה

ד"ר קדמאני הוא מומחה לשיקום ואסתטיקת הפה וותיק בעל תואר שני ברפואת שיניים ובאסתטיקת ושיקום הפה. את מסלול לימודיו עבר בגרמניה ובסיומם עבד במרפאות שיניים בסטנדרט בינלאומי.

לאחר חזרתו לארץ, פתח מרפאת שיניים רב תחומית בה מבוצעים טיפולי שיניים מתקדמים בדגש על אסתטיקה ובריאות הפה ושיקומו, בסטנדרטים גבוהים של איכות ושירות והתאמה אישית ללקוח. ד"ר קדמאני דובר עברית, ערבית, גרמנית ואנגלית, מה שללא ספק מסייע לו רבות בביסוס קשר מיטבי עם כל הלקוחות, כאשר בין לקוחות המרפאה ניתן למצוא ירושלמים רבים, כמו גם דיפלומטים ואנשי עסקים.

ד"ר קדמאני, הינו בעל הבנה בחשיבות הנראות והאווירה בחלל המרפאה, מעבר לאופי האישי וליחס הניתן מהרופא ולכן, הוא דוגל בהקשבה למטופלים ומקפיד על הענקת אווירה חמימה וביתית בחלל המרפאה.  

 

שירות ואיכות  – מרפאת השיניים של ד"ר קדמאני בירושלים

במרפאה של ד"ר קדמאני, רופא שיניים לילדים בירושלים אנו מטפלים במגוון בעיות שיניים לילדים ונותנים את המענה המתקדם ביותר לכל בעיות השיניים כמו: טיפולי שיניים לילדים, טיפולים לשיניים חלביות, התקנת כתרים, טיפולי שיננית, תיקון שן שבורה, התקנת גשר, סתימות, טיפולי שורש, עקירות וכמובן, גם בדיקות תקופתיות, מעקב ועוד.

במרפאתו של ד"ר קדמאני תהנו מטיפולי שיניים לילדים ולמבוגרים כאחד. מלבד סל השירותים המלא של טיפולי שיניים לילדים אנו מעניקים גם טיפולי שיניים למבוגרים הכוללים שירותים נוספים כמו השתלת שיניים, ציפויי חרסינה ועוד.

צוות המרפאה מקפיד להתעדכן בשיטות החדישות ביותר לטיפולי שיניים לילדים ובעל ניסיון רב בטיפול בכל תחומי רפואת השיניים לרבות השתלת שיניים, כתרים ותותבות, השתלת שיניים, יישור שיניים, אסתטיקת הפה וטיפולי שיניים לילדים.

 

שאר הרופאים במרפאה, מתמחים בכירורגיית הפה והלסת ואורתודונטיה. הם זמינים למתן יעוץ ומענה ראשוני ומבצעים במרפאה טיפולי שיניים עם החומרים הדנטליים המתקדמים ביותר והמכשור הטכנולוגי החדיש ביותר בתחום כמו צילום דיגיטלי של השיניים עם אחוזי קרינה מופחתים, שגם מספק את האפשרות לראות את תוצאות הצילום באופן מידי ובאיכות גבוהה.

כל הטיפולים במרפאה נעשים תוך הקפדה יתרה, ראשית על מצב המטופל ועל עמידה בכל בתקנים והדרישות של משרד הבריאות.

רופאי המרפאה מודעים היטב גם לקשיים הרבים בפן הפסיכולוגי והנפשי הנלווים לטיפולי שיניים של ילדים והורים רבים. כל הרופאים מנוסים בטיפול בילדים ויודעים להתאים את עצמם לכל ילד וילדה בהתאם לאופיים לטיפול לו הם זקוקים, כך שיחושו בנוח על כיסא הטיפולים ויאפשרו להם לבצע את הטיפול בצורה הטובה ביותר.

המרפאה פתוחה גם במקרים של רפואה דחופה והצוות יעשה הכל על מנת לקבל כל מטופל הזקוק לטיפול בבעיה דחופה כמו שן שבורה או דלקת בשן, נפיחות וכדומה בהקדם האפשרי.

 

אנו מזמינים אתכם להגיע עם ילדכם למרפאתנו בירושלים ומבטיחים שלא משנה איזה טיפול שיניים הוא צריך, הוא יעבור על מי מנוחות. לפני הטיפול, נדאג להרגיע את הילד, לשתף אותו בכל מה שהוא צריך לדעת לקראת הטיפול ורק אחרי שיהיה רגוע, נבצע את הטיפול על הצד הטוב ביותר ובצורה העדינה ביותר, כך שילדכם לא יחווה כאב רב מדי וזאת בעזרת הרדמה מקומית (עם גז צחוק או זריקת הרדמה מהירה אך חזקה).

לאור הניסיון הרב שלנו בעבודה עם ילדים, אנו בטוחים שאצלנו ילדכם יקבל את טיפול השיניים המקצועי והמסור ביותר, מצוות רופאים מנוסה ומיומן שמכיר את כל שיטות הטיפול החדישות ונעזר בטכנולוגיות המובילות להענקת טיפולי שיניים איכותיים.

נשמח לסייע לכם בכל שאלה ולתת לכם מענה מהיר ומקצועי לגבי כל בעיית שיניים ממנה אתם סובלים. לתיאום פגישת ייעוץ ראשוני ללא עלות וללא התחייבות, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 077-533-1022.

יצירת קשר

לשאלות ותיאום טיפולים השאירו פרטים

דילוג לתוכן